Το Πληροφοριακό Σύστημα Συγκέντρωσης Δεδομένων Ποιότητας αναπτύχθηκε για να αποτελέσει τη βασική πληροφοριακή δομή υποστήριξης της διαδικασίας διασφάλισης ποιότητας στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο σύμφωνα με τα πρότυπα της ΑΔΙΠ και την κείμενη νομοθεσία με βασικές λειτουργίες, εκτός των άλλων, τη συλλογή, τήρηση και καταγραφή δεδομένων ποιότητας για τις Ακαδημαϊκές Μονάδες και τις Υπηρεσίες, βάση συγκεκριμένων διαδικασιών. Το συγκεκριμένο πληροφοριακό σύστημα συγκεντρώνει δεδομένα ποιότητας, όπως περιγράφεται και στον ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΔΙΠ 2023, για:
• την αξιολόγηση του Διδακτικού Έργου,
• την ικανοποίηση από τις Υποδομές και Υπηρεσίες και το περιβάλλον εργασίας των Τμημάτων και του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου,
• την συνολική αξιολόγηση της εμπειρίας σπουδών από τους αποφοίτους, και
• το συγγραφικό / ερευνητικό έργο των μελών ΔΕΠ (απογραφικό δελτίο μελών ΔΕΠ).
Πιο συγκεκριμένα η διαδικασία, όπως έχει εγκριθεί και υλοποιείται από τη ΜΟΔΙΠ, έχει ως εξής:
1. Η ΜΟΔΙΠ ενημερώνει τις ακαδημαϊκές και υπηρεσιακές μονάδες του Πανεπιστημίου για τον τρόπο συλλογής, τη σημασία, ερμηνεία και χρησιμότητα των δεδομένων ποιότητας. Τα ερωτηματολόγια για τα δεδομένα ποιότητας που αντιστοιχούν στην αξιολόγηση του διδακτικού έργου αποστέλλονται την 9η εβδομάδα διεξαγωγής των μαθημάτων του χειμερινού και εαρινού εξαμήνου κάθε έτους και έχουν προθεσμία υποβολής έως την έναρξη της εξεταστικής περιόδου. Τα ερωτηματολόγια για τη συλλογή των δεδομένων ποιότητας που σχετίζονται την ικανοποίηση από τις παρεχόμενες υποδομές / υπηρεσίες και το περιβάλλον εργασίας / φοίτησης αποστέλλονται εντός του μηνός Σεπτεμβρίου κάθε έτους με χρονικό περιθώριο υποβολής τεσσάρων εβδομάδων. Τα ερωτηματολόγια προς τους απόφοιτους στέλνονται πριν από κάθε ορκωμοσία σε όσους φοιτητές/ φοιτήτριες αποφοιτούν την εν λόγω περίοδο. Τέλος τα ερωτηματολόγια συγκέντρωσης δεδομένων ποιότητας που αφορούν στο συγγραφικό / ερευνητικό έργο (απογραφικά δελτία μελών ΔΕΠ) αποστέλλονται την 2η εβδομάδα του μηνός Ιανουαρίου του εκάστοτε έτους με προθεσμία συμπλήρωσης ενός μήνα.
2. Η προσβασιμότητα στο σύστημα είναι επιτρεπτή μόνο από τον διαχειριστή του συστήματος.
3. Με την πάροδο της περιόδου συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων, ο διαχειριστής του συστήματος ενημερώνει την ΜΟΔΙΠ και αποστέλλει τα πρωτογενή δεδομένα στα αρμόδια μέλη της ή/και στους Πρόεδρους των Τμημάτων, ανάλογα με την κατηγορία των δεδομένων (η επεξεργασία των δεδομένων αξιολόγησης υπηρεσιών / υποδομών και περιβάλλοντος εργασίας από τους εργαζόμενους των κεντρικών Υπηρεσιών είναι αρμοδιότητα της ΜΟΔΙΠ, ενώ οι άλλες κατηγορίες δεδομένων ποιότητας παραμένουν στην αρμοδιότητα των Τμημάτων, τα οποία παρέχουν σχετική ενημέρωση στη ΜΟΔΙΠ).
4. Οι Πρόεδροι των Τμημάτων προωθούν τα πρωτογενή δεδομένα στην ΟΜΕΑ για την επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων και τη συσχέτισή τους με τους στόχους διασφάλισης ποιότητας του Τμήματος. Στο στάδιο αυτό, η ΜΟΔΙΠ επιλύει οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα ανακύπτουν